Deasupra valului

Wellcome 2011!

Posted on: ianuarie 6, 2011

Aşa vreau să-mi încep primul post din anul nu demult început, 2011. Cu o piesă şi un clip de care m-am îndrăgostit de la prima audiţie şi vedere. De ce? Pentru că exprimă cel mai bine tot ce îmi şi vă doresc în acest Nou An…Iubire, copilărie, inocenţă, maturitate, curaj, prietenie, vise, realităţi împlinite, şi aripi puternice pentru a vă putea atinge idealurile poate prea înalte pentru 2010.

Aş avea atât de multe de scris despre 2010, însă acest post vreau să fie o privire înainte şi nu una înapoi. Aşa că poate voi face şi un review al momentelor care mi-au tăiat respiraţia, al clipelor în care am vrut ca timpul să îngheţe pentru a le păstra pentru totdeauna, al noilor prietenii legate, al vechilor prietenii consolidate, al iubirii mereu surprinzătoare…

Îmi vine să râd când constat numărul proiectelor care îşi aşteaptă sfioase deadline-urile, iar eu nu pot să fac altceva decât să fac urări pentru Anul Nou…de Bobotează :)).

Fie ca acest nou an să însemne pentru noi toţi un suflet mai cald şi ochi  mai blânzi! Şi deadline-uri cât mai îndepărtate.

Etichete: , , ,

Lasă un comentariu

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te celorlalți 5 abonați.
ianuarie 2011
L M M J V S D
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31